|
|
|
|
 |
|
|
| |
Myrskykatti 
Site Admin

|
|
|
|
Back In Blood
Jatketaan keskustelua paremman otsikon alla. Tuo uusi levy siis ilmestyi viime yönä kello kahdeltatoista. Käytiin Aintsun kanssa levykauppa äxässä hakemassa omamme. Koko vampyyri poppoo oli paikalla jakamassa nimmareita. Päästiin myös yhteiskuvaan Jussin ja Jyrkin kanssa, laitan ne näytille paremmalla ajalla.
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että tää on paras albumi ikinä. Ainakin kokonaisuutena, siinä on yksi heikko lenkki ja se on se eka sinkkujulkaisu. Onneksi muut biisit ovat niin loistavat että ne kompensoivat tätä yhtä kömmähdystä.
Lisäys: No niin, nyt ehdin linkittää kuvat siitä nimmarisessiosta. Eli ne löytyy Täältä
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
 |
|
|
| |
Aintsu 

|
|
|
|
Mäkin kuulun niihin, jotka fanittaa tätä uutta levyä. <3 Kyllä tää oli kaiken odottamisen arvoinen paketti! Heikoin lenkki on tosiaan tuo "Dead girls are easy", mutta onneksi muut biisit ovat paljon parempia. Mun suosikkeja on "Dead'n gone" sekä "Nightwatch."
Valitettavasti kaikki ei allekirjoita meidän mielipidettä tän levyn loistavuudesta, löysin äsken arvostelun Metro-lehdestä. No, kaikki ei vaan tajua.
"Back in Blood jatkaa tuttua rataa: Sanoitukset ovat korneja, eikä biiseistäkään enää tuoreutta löydy. Levyn päättävä, yllättävä akustinen slovari, tosin nousee kyllä soittolistoille. Homma vaatisi kuitenkin jo ironiaa. Eihän keski-ikäisiä jätkiä voi ottaa vakavasti, kun he vetävät tuima ilme naamallaan ”kolmen soinnun teinikamaa” sydämen kaipuusta, suudelmista, kuutamoista ja vampyyreista. Eihän? JUKKA HIIRO"
Ja tähtiä tuo levy sai kaksi viidestä. Hohhoijaa...
|
|
Fri Aug 28, 2009 4:44 pm |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
 |
|
|
| |
Myrskykatti 
Site Admin

|
|
|
|
No jotkut eivät vaan ymmärrä hyvän päälle.
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
 |
|
|
| |
Cerridwen
|
|
|
|
Njoo no tuota tuota. Monen monen kuuntelukerran jälkeen täytyy todeta, että hyvähän se levy tosiaan on. Menee ikään kuin yhtenäisemmäksi kun enemmän kuuntelee. Kuten sanottu, pieniä ärsyttäviä kömmähdyksiä löytyy, isoimpana niistä We Own the Night... Hyi hitto miten kamala biisi mutta tämä nyt on vain mun mielipide. Sen verran helmibiisejä levyllä että eihän siitä ny tykkäämättä voi olla (:
|
|
|
|
| |
Fri Sep 04, 2009 9:54 am |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
 |
|
|
| |
Suicider
|
|
|
|
Dodiin, levy kuunneltu 3-4 kertaa ja kyllähän toi homma toimii kympillä. Dead Girls Are Easykin toimii kun muutaman kerraan skippailee biisin ja kuuntelee sitten koko levyn.
Night Watch paras 69:sien biisi tähän saakka. Lips of Blood ja Back in Blood muita loisto viisuja, muutaman sanoakseni. Sounditkin taitaa olla parhaat tähän asti.
Imperiumissa tästä levystä ainakin tykätty: http://www.imperiumi.net/index.php?act=albums&id=9420
Jos ei linkki toimi niin pahoittelen :<
|
|
|
|
| |
Fri Sep 04, 2009 5:13 pm |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
 |
|
|
| |
hanskuli
|
|
|
|
Aivan loistava tää uus levy munkin mielestä. Ekan kuuntelukerran jälkeen olin vähän epävarma, mut sen jälkeen jokaisella kuuntelukerralla löytyy vaan lisää ja lisää niitä helmiä ja ihan uusia ulottuvuuksia.
Eniten olen tykästynyt näihin: Hunger, Eternal, Kiss me undead, Back in blood ja Night watch.
Jatkan vielä tutustumista ja uusien juttujen etsiskelyä. Sitähän tässä syksyn pimenevissä illoissa ja keikkoja odotellessa voi tehdä.
Ja mikä olisikaan parempaa musaa syyssateen ropistessa taustalla..
|
|
_________________ Come out, come out, wherever you are..and give me velvet touch.
|
| |
Mon Oct 05, 2009 8:24 pm |
|
|
|
|
|
|
|
|
|